אמש: השר גולדקנופף בראיון עתיר כותרות באולפן הפתוח

מערכת האתר No Comments on אמש: השר גולדקנופף בראיון עתיר כותרות באולפן הפתוח

יצחק גולדקנופף, שר הבינוי והשיכון, בראיון מיוחד באולפן הפתוח אמש במתחם ההילולא המורחב בהר מירון: "הקימו כאן עיר שלמה, עם אינסטלציה, תשתיות, חשמל ועוד. עובדים על הוזלה בכך שזוגות צעירים יוכלו לקנות דירה במחירי 2020 ויחד עם זה אנחנו יוצאים למכרזי קבלנים, לקצר את זמני הבניה" גולדקנופף התייחס לתחבורה בשבת: "תמונות שרצות שנה וחצי"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף בראיון מיוחד לבצלאל קאהן באולפן הפתוח אמש במתחם ההילולא המורחב בהר מירון: "הקימו כאן עיר שלמה, עם אינסטלציה, תשתיות, חשמל ועוד. מהשתפכות הנפש בתפילה ולימוד ועד הסעדת הנפש. אומרים לנו 'לא תוכל להיות כזה שר' והנה הכל דופק ב-100%. כולם עבדו, נרתמו ועשו את העבודה וצורה נפלאה. הכל דופק ונקי".

שר השיכון גולדקנופף עקץ גם את שרת התחבורה: "הכל פה מסודר ומיושר עם אספלט. אני יודע ששרת התחבורה צעקה על זה בממשלה, אז לקחו ממנה עוד תקציב – לא נורא, התחבורה כבר לא נוסעת בשבת, הרכבת גם לא. התמונות האלו רצות כבר שנה וחצי"

"הקמנו צוות מפקח עם נציג הרבנות הראשית ועם נציג ועדת הכלכלה שמאשרים עבודה בשבת רק במקרי פיקוח נפש. פסלנו כבר מאות אישורים. ישבנו עם הצוותים בישיבה עם ראש הממשלה רק בנושא העבודה בשבת. גם עשינו חישובים והבנו שאם יעבדו בלילה, העלויות יהיו יותר נמוכות מעבודה בשבת"

"לגבי הוזלת מחירי הדיור: "נוכל לקדם את התוכנית שלנו אחרי התפקיד. אני יכול לומר, שאנחנו עובדים על הוזלה בכך שזוגות צעירים יוכלו לקנות דירה במחירי 2020, עוד לפני העליה המטורפת. יחד עם זה אנחנו יוצאים למכרזי קבלנים, לקראת שיווקים. אנחנו מתכננים לקצר את זמני הבניה תחת הסיסמה – "דירה ביום". להביא מכונות בניה מהירה כמו באירופה"



0 תגובות